Kerkelijk bureau / Ledenadministratie
Het Kerkelijk Bureau houdt de ledenadministratie van onze kerk bij. Als er wijziging in de gegevens optreedt, zoals bijv. geboorte, huwelijk, overlijden of verhuizing, wordt u verzocht het Kerkelijk Bureau hiervan op de hoogte te stellen. Bij verhuizing naar een andere woonplaats wordt u automatisch, conform de regels van de PKN, ingeschreven in het ledenregister van de Gereformeerde Kerk in uw nieuwe woonplaats en uitgeschreven uit ons ledenregister. Wilt u na verhuizing lid blijven van onze gemeente, een andere gemeente of anderszins, dan moet u dat zelf aangeven. Voor informatie daarover kunt u altijd contact opnemen met het Kerkelijk Bureau of uw wijkouderling. De ledenadministratie van onze kerk gaat sinds 2011 via het LRP-systeem van de PKN. Lidgegevens zijn uitsluitend voor intern gebruik.
Ledenadminstratie:
- Ton en Marian Stek, ledenadministratie@gkschoonrewoerd.nl
- Rutger Laurman, ledenadministratie@gkschoonrewoerd.nl
Lokaal beheerder LRP-systeem:
- Co Middelkoop, beheerkerkbureau@gkschoonrewoerd.nl